måndag 15 mars 2010

Hur kan min undervisning se ut om tre år i det högkommunikativa samhälle vi lever i?

Det ska bli så spännande! Jag tror att möjligheterna att lära av varandra blir större och hanterbar på ett annat sätt än vad det är nu. Ord som dyker upp är: öppenhet, respons, sammanhang, dokumantation, kommunikation, dialog och inspiration (listan kommer säkert att fyllas på allt under resans gång.) Jag kan inte skriva allt som jag tänker eftersom jag inte har förmågan att formulera mig kort.. ;) Jag ser fram emot att utvecklas tillsammans med utvecklingen. Är det till och med så att vi är en del av utvecklingen?/BildLinda

1 kommentar:

  1. Det är klart att ni är en del av utvecklingen! Hur bra kan det inte bli med så kloka lärare tillsammans med lika kloka elever och varsin? Hoppet lever i högsta grad.
    //Ulf Edman IT-samordnare

    SvaraRadera